Monday, January 14, 2008

Panos var i alla fall vänliga i sitt svar på om de saluför stora kläder.

Då jag fått några svar från er läsare om grossiterna och Importörerna verkligen inte är intresserade av större människors klädstorlekar och att de svarat nedvärderande om er/oss.
Så kan jag väl i alla fall säga som så, att ja några har uttrycket sig väldigt illa.
OBS inte alla långt från men några har inte haft skall vi säga possitiva tankar om stora/större människor.

så jag lägger ut ett faktiskt väldigt snällt svar från ett riktigt känt företag, vars logga kommer synas på några allsvenska fotbollspelare i sommar.
Nej varken mail adress eller vem som svarat läggs ut, bara svaret


Hej NN, God fortsättning!Tack för din förfrågan ang. möjligheten att sälja Panos Emporio i din butik.För tillfället tror jag tyvärr inte att vi kan erbjuda ett bra sortiment dåde flesta av våra styles inte finns i de storlekar du efterfrågar. Detta är något vi arbetar på och vi hoppas att inom ett par säsonger ha modeller som på båda dam och herrsidan kommer att motsvara dina kunders behov. Jag önskar dig lycka till med butiken och hoppas att vi får tillfälle atthöras av igen. Med vänliga hälsningar, NN och PANOS EMPORIO

No comments: