Monday, January 14, 2008

Om kläder för stora och större människor.

Hej på er stora och större människor som av någon anledning valt att läsa denna blogg.
Har i min strävan efter att ha mailat och i övrigt telefonerande med grossister och importörer av kläder kommit så här långt.
Att 75 % av dem ej saluför större storlekar för något kön bara mindre (ja dvs under Xl då).

Men ändå fått nys på några guldkorn på bra inköpspotential med kvalite kläder.
Då de inte bara har större storlekar några t,om saluför endast större storlekar.
I och för sig kan jag räkna dem på min hand och de fem fingrar som jag har.

Så jag har kommit en bit på väg i alla fall.

1 comment:

Nostalchic said...

Jag blir jättenyfiken på att få veta hur det går för dig, själv har jag en stilblogg för plussizetjejer.

Lycka till med ditt jobb, hör gärna av dig och berätta hur det går.

/ Nostalchic

http://beyondsizes.wordpress.com/